marți, 31 martie 2015

Soţul meu s-a decis că vrea să divorţăm



Doamnă clarvăzătoare Sultana,
Sunt căsătorită de 10 ani şi acum, soţul meu s-a decis că vrea să divorţăm.
Mă umileşte zi de zi şi mi-a spus direct că nu mai are nevoie de mine, mi-a cerut să plec unde vreau eu ! Sunt absolut distrusă, credeţi-mă, nu mai suport presiunea lui. 


Vă implor, ajutaţi-mă să rămân cu soţul meu deoarece chiar îl iubesc şi nu ştiu ce l-a apucat. Are pe alta ? I-a făcut cineva farmece?


                                              Anita, Narvik, Norvegia



La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia voastră s-a arătat că el are într-adevăr o relaţie amoroasă cu altă femeie, periculoasă şi posesivă, care i-a făcut farmece extrem de puternice pentru a-l ţine lângă ea.
Dacă vrei şi poţi, sună-mă sau vino la cabinetul meu, ca să distrugem aceste farmece.


                                               Clarvăzătoarea Sultana




Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu