duminică, 10 mai 2015

Fostul soţ s-a îndrăgostit de Scarlett Johansson



Doamnă Izabela,
Mă aflu în mare impas cu cel de-al doilea soţ al meu. Fostul soţ s-a îndrăgostit de actriţa Scarlett Johansson dar mă curtează des şi-mi face declaraţii de dragoste înflăcărate.


Am trăit o iubire pasională cu el, dar acum s-a dus şi nu ştiu ce să fac. Cu actualul meu soţ căsnicia se duce de râpă. Am început să mă văd însă cu fostul meu soţ, care s-a reîndrăgostit de mine nebuneşte însă are şi patima cu actriţa, de care nu pare să scape. Zice des că suferă când nu mă vede. Ce să fac? I s-au făcut oare vrăji?


                                                  Kathy, Los Angeles, SUA


Fostul tău soţ are vrăji puternice făcute cu magia voodoo. Actualul a aflat despre întâlnirile voastre secrete şi cred că te-a urmărit permanent. Este bine să vii la unul din cabinetele mele să-ţi fac descântece, dacă poţi sau să-mi trimiţi un lucru de-al soţului tău pentru a fcae un ritual.


                                                             Vrăjitoarea Izabela




Vă rog să mă sunaţi la telefoanele    0744.183306, 0760.365999.
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul: www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu