marți, 22 iulie 2014

Nu concep să-l pierd pe omul pe care îl iubesc



Simt că l-am pierdut pe omul pe care îl iubesc, din păcate.
Nu mai suntem împreună, deoarece îi este teamă de decizii importante şi de schimbări, de relația noastră.
Azi, l-am văzut din nou după 5 luni, după ce mi-a  un sms şi mi-a spus că vrea să mă vadă ....


El le spune prietenilor mei că mă iubește și că nu concepe să mă piardă, vrea să schimbe locul de muncă pentru a merge în fiecare zi cu el, dar mie îmi declară că nu poate face nimic.
Stă de multe ori singur acasă  şi pretinde că stă departe de o femeie care l-a înşelat, este des violent verbal și fizic ..... ah, îl urăsc mult şi-l iubesc totodată pe Florin.
Nu știu ce să mai gândescă despre acest om. Oare are făcute farmece şi cineva ne vrea răul?

                                                                       Narcisa, Madrid


Are farmece, am văzut asta după ce am făcut un ritula pe fotografia lui. Poţi să vii şi tu la un ritual pentru a încerca să-l salvăm de el, daă îl iubeşti. Sună-mă pentru detalii.

                                                     Tămăduitoarea Beatrice


Contact: 0735.994154, 0753.451044
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu