joi, 28 august 2014

Viaţa mea este un iad



Prietenul meu este din ce în ce mai furios pe mine, spune că eu sunt responsabilă pentru problemele lui din ultima perioadă.
Viaţa mea este un iad! Este bolnav şi violent.Nu văd cum aș putea să mă apăr, este foarte puternic (în ciuda problemelor lui de sănătate). I-am spus că a avut depresie în urmă cu șase luni şi brusc a avut o criză foarte violentă.
Cu toate acestea, este un om bun, ştiu sigur. Ce să fac? Are vrăji sau farmece făcute de se comportă atât de aberant?

                                                           Betty, San Francisco

Da, are şi farmece făcute, aşa îmi arată cărţile mele şi ar fi bine să mă suni pentru a putea să-ţi explic ce trebuie făcut.

                                                          Vrăjitoarea Vanessa



Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi siteul meu www.vrajitoarea-vanessa.com
Vizitaţi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com
Vizitaţi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu