joi, 12 iunie 2014

A fugit în braţele alteia!



Doamnă Lorena,
Mă adresez dumneavoastră cu toată încrederea. Sper ca prin harul special pe care l-aţi moştenit de la mama dumneavoastră şi prin experienţa vastă pe care o aveţi în domeniul Magiei Albe, să puteţi să mă scăpaţi şi pe mine de probleme.
În primul rând, soţul mi-a plecat de acasă, a fugit în braţele altei femei şi chestia mă doare foarte tare, vă rog să mă credeţi. Sper să-l puteţi determina de a reveni acasă.
O altă problemă spinoasă priveşte banii. Este ceea ce mă frământă continuu. De ce nu am şi eu noroc de ei? Vă rog să mă sfătuiţi ce să fac.

                                                           Maria, Constanţa


Doamnă Maria,
Prin tehnicile mele speciale, pe care le-am învăţat de la vrăjitoare celebre, pot să vă spun că aveţi farmece foarte puternice făcute, cineva doreşte să vă confruntaţi numai cu eşecuri. 


Dacă mă veţi suna, putem discuta mai multe despre cum puteţi scăpa cu adevărat de ele. Se poate.
Sunaţi-mă repede şi veniţi la unul din cabinetele mele. Mă găsiţi pe siteul www.vrajitoarero.com !
Contact: 0769. 328277

                                                        Vrăjitoarea Lorena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu