duminică, 15 iunie 2014

S-a încurcat cu o vecină şi pe mine m-a abandonat fără suflet



Bună ziua!
Am observat că ajutaţi pe multă lume şi am căpătat şi eu curaj. Soţul meu mă umileşte constant şi-şi bate joc de viaţa mea fără neruşinare. Nu a fost niciodată delicat cu mine şi întotdeauna m-a făcut să sufăr enorm. M-am născut fără pic de noroc.


Poate că i-aş fi acceptat comportamentul stupid dar între timp, m-a părăsit şi eu sunt casnică. Depind total de el. S-a încurcat cu o vecină şi pe mine m-a abandonat fără suflet. Simt că nu mai pot şi-mi pierd reperele. Ce să fac? Oare acea vecină fără scrupule i-a făcut farmece? Ştiu bine că se ocupă cu magia şi n-ar fi exclus.
Vă rog din inimă, nu mă abandonaţi şi dvs. Am mare nevoie de harul dvs., acum, în aceste momente de mare cumpănă pentru mine. Sper mult că voi reuşi să trec peste acest obstacol.

                                                          Amalia, Palermo



În zodia vieţii s-a arătat că soţul tău are farmece puternice făcute, pe care însă le putem rezolva. Sună-mă!

                                                    Tămăduitoarea Elena


Telefoane : +40 723 477 099 sau  +40 753 814 496
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu